onsdag 5 februari 2014

Bästa förskolan

För några veckor sedan började min son på förskola. I början var jag eller Jonathan med honom där på inskolning och han tyckte att allt var toppen, det finns ju så mycket att leka med och många andra barn. När vi började lämna honom där så blev han jätteledsen. Pedagogerna berättar om att har det bra på dagarna och att han leker och grejar så jag vet att han har det bra men vid varje lämning och hämtning så är han ledsen...

...Tills idag!!! Idag lämnade jag min lille gogubbe på förskolan och han var inte ledsen! Jag är så glad och nöjd. Jag måste ge cred till förskolan och de fantastiska pedagogerna. De vet hur han fungerar nu. 

Vilket jobb förskolelärarna uträttar! Trots att de har alldeles för stora barngrupper så är de så goda, närvarande och kreativa. 

Vi leker ute på lekplatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar